Порядок розгляду кредитною спілкою звернень (скарг) споживачів щодо послуги споживчого кредиту:
Споживач має право звернутись до Кредитної спілки «Кредит-Агро » зі скаргою за адресою кредитної спілки: 18008 ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ, ЧЕРКАСИ, МІСТО ЧЕРКАСИ, Смілянська, буд.129, оф.(кв.)21;
У разі звернення Споживача до Кредитної спілки «Кредит-Агро » із зверненням (скаргою), голова правління кредитної спілки має розглянути таку скаргу та надати споживачеві обґрунтовану відповідь на неї протягом 30 календарних днів від дати її отримання відповідно до законодавства. Також, таке звернення (скарга) має бути розглянуто ревізійною комісією кредитної спілки на найближчому після його (її) надходження засіданні з подальшим поданням висновків на розгляд компетентних органів кредитної спілки або надання письмової відповіді споживачу безпосередньо протягом місяця;
Споживач має право звернутись із зверненням (скаргою) (у тому числі щодо наявності в договорах умов, що обмежують права споживачів фінансових послуг), до органів, які здійснюють державне регулювання ринків фінансових послуг, та їх посадових осіб, зокрема, до Національного банку України за адресою: Національний банк України (НБУ)
Адреса для листування: вул. Інститутська буд. 9, м. Київ, 01601.
Адреса для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, буд.11-б, м. Київ, 01601.
Телефон: 0 800 505 240, Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45.
Електронна адреса для подання звернень громадян у форматі docx та pdf з дотримання вимог до оформлення (викладення) письмових та усних звернень згідно Закону України “Про звернення громадян” та рішення Правління Національного банку України від 14 травня 2020 року № 332-рш: nbu@bank.gov.ua.
Запис на особистий прийом: тел. 0 800 505 2
Офіційне інтернет-представництво Національного банку України https://bank.gov.ua
Посилання на розділ "Захист прав споживачів" на сторінці офіційного Інтернет-представництва Національного банку https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection.